Vlaggenmaaksessie

Sociale bijeenkomst

1 juli 2026

20:00 tot 21:00

Utrecht

Nederlands & Engels gesproken

Prijs: Gratis

Nieuwe rebellen zijn welkom

🚧 Zaterdag 4 juli blokkeren we weer de A12. Voor het echte XR-gevoel doen we dat met zoveel mogelijk vlaggen.

Heb je nog geen vlag? Kom dan op woensdag 1 juli om 20:00 uur naar de Maakbasis en beschilder je eigen vlag! Wij regelen alle materialen, jij gaat met een zelfbeschilderde vlag met opvouwbare vlaggenstok naar huis.

Als je het adres van de locatie wil weten, stuur dan een email naar: utrecht@extinctionrebellion.nl