Luchtalarm = Klimaatalarm
Actie
Klimaatalarm
Prijs: Gratis
Nieuwe rebellen zijn welkom
Elke eerste maandag van de maand klinkt het luchtalarm. Wij luiden dan het klimaatalarm om te benadrukken dat de klimaat- en ecologische crisis geen test is, maar daadwerkelijk een noodgeval! We zullen door middel van een die-in de noodsituatie waar we ons in bevinden tot leven brengen. Doe je mee?
Zoals vaste deelnemers weten hebben wij elke maand één onderwerp dat we in onze speech voor het voetlicht brengen. Het thema van augustus is nu nog een verrassing - ook voor ons. Sta je open voor het onverwachte? Wees dan welkom! We verzamelen om 11:45 bij de ster op de Grote markt. Neem je eigen beker mee, en parkeer je fiets onder het Forum.
👉 Wanneer: 3 augustus
📍 Locatie: Ster op de Grote Markt
🕛Duur: 11:45 - 12:20, daarna koffie/thee samen voor wie wil (breng je eigen beker mee!)
❌ Als je een XR vlag hebt, neem ze mee. Tot maandag!
Locatie
Grote Markt, Groningen, Nederland